Service- en garantiepolicy - Fermolux

x

Winterregeling: Showroom Hoeselt gesloten op zaterdag. Showroom Lommel is open op zaterdag van 9:00 tot 13:00. Graag mailen voor uitzonderingen.

Service- en garantiepolicy

Beste klant,

Alvast bedankt voor het vertrouwen in onze firma. Indien u recent of in het verleden producten bij ons heeft besteld en/of laten installeren, verwijzen wij u voor de garantiebepaling graag door naar onze verkoopvoorwaarden en algemene informatie. Deze worden steeds met de offertes, leverbonnen en facturen meegestuurd om u te informeren en werden door u aanvaard bij het plaatsen van de bestelling en/of het goedkeuren van een offerte.

Herstellingen en service

Herstellingen en service, zeker aan oudere systemen en zeker als ze niet door onze diensten werden geplaatst, zijn vaak een moeilijke oefening. Om misverstanden te voorkomen informeren wij u bij deze over onze service en garantie-policy. Goede afspraken maken immers goede vrienden. Gelieve dit document zorgvuldig te lezen. Bij vragen, aarzel niet contact op te nemen.

  1. Interventies buiten garantie en interventies aan producten die niet door Fermolux geleverd en/of geplaatst werden, worden steeds aangerekend in regie aan €60/uur + btw (details zie pt. 3), tenzij u een op voorhand gespecifieerde offerte goedkeurde.
  2. Tenzij anders overeengekomen, wordt voor elke interventie een ploeg van 2 techniekers opgestuurd.
  3. Wij rekenen geen voorrijkosten, enkel reis- en werktijd aan volgende voorwaarden:
    • Het uurloon van één technieker bedraagt €15 + btw per begonnen kwartier.
    • Reistijden worden gerekend te vertrekken vanuit ons dichtst bijzijnde filiaal tot bij de klant en weer terug en worden aangerekend als werkuren.
    • Reistijden worden berekend via Google Maps (snelste weg) aan normale snelheden, bij normaal verkeer, ongeacht de effectief gereden km’s en werkelijke reisduur.
  4. Eventuele wisselstukken worden steeds gerekend aan de gangbare catalogusprijzen van de leverancier.
  5. Interventies kunnen enkel ingepland worden tijdens de gangbare werkuren.
  6. Inbouwrolluiken: het open maken en terug sluiten van de inbouwkasten kan gepaard gaan met beschadigingen, afhankelijk van de aard van de afwerking. Het terug bijwerken van deze beschadigingen, hoort niet tot onze werken en is steeds ten laste van de klant. De eventuele beschadiging kan nooit een grond zijn voor het niet betalen van de factuur of een minprijs.
  7. Herstellingen aan bestaande systemen verlengen of vernieuwen geenszins de garantie van dit systeem.
  8. Indien de schade of slechte werking van het systeem te wijten is aan factoren andere dan het systeem zelf (elektriciteitsnet, batterij, enz…) en/of het probleem niet door onze diensten verholpen kan worden, zullen de verplaatsing en gepresteerde uren steeds gefactureerd worden volgens bovenstaande tarieven.
  9. De klant dient er voor te zorgen dat de ruimte waarin gewerkt moet worden vrij en bereikbaar is voor de technieker(s).
  10. Voor meer informatie zie ook onze “Algemene voorwaarden” en “Algemene informatie”.

Policy + verkoopsvoorwaarden*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Kom langs in een van onze showrooms