Service & herstellingen - Fermolux

x

Service & herstellingen

Alvast bedankt voor het vertrouwen in onze firma. Indien u recent of in het verleden producten bij ons heeft besteld en/of laten installeren, verwijzen wij u voor de garantiebepaling graag door naar onze verkoopvoorwaarden. Deze worden steeds met de offertes en de facturen meegestuurd om u te informeren, maar worden u ook nog eens schriftelijk bezorgd bij de oplevering van uw installatie en/of service-aanvraag en kunnen ook via deze link gedownload worden

Herstellingen en service

Herstellingen en service, zeker aan oudere systemen en zeker als ze niet door onze diensten werden geplaatst, zijn vaak een moeilijke oefening. Om misverstanden te voorkomen informeren wij u bij deze over onze service en garantie-policy. Goede afspraken maken immers goede vrienden. Zodra wij uw aanvraag ontvangen hebben, kan de herstelling/service ingepland worden en maken wij met u een afspraak.

  • Voor interventies BUITEN GARANTIE en interventies aan producten die niet door Fermolux geleverd en/of geplaatst werden, wordt steeds een vaste voorrijkost gerekend van € 100 + btw. Inbegrepen in dit bedrag is de reis- en werktijd van de technieker(s) ten belope van 1 uur.
  • Tenzij anders overeengekomen, wordt voor elke interventie een ploeg van 2 techniekers opgestuurd
  • Voor elke interventie wordt een vast uurloon van € 50 + btw per technieker aangerekend (€ 11 + btw, per begonnen kwartier). Reistijden worden gerekend te vertrekken vanuit ons magazijn tot bij de klant en weer terug en worden aangerekend als werkuren.
  • Eventuele wisselstukken worden steeds gerekend aan de gangbare catalogusprijzen van de leverancier.
  • Interventies kunnen enkel ingepland worden tijdens de gangbare werkuren.
  • Inbouwrolluiken: het open maken en terug sluiten van de inbouwkasten kan gepaard gaan met beschadigingen, afhankelijk van de aard van de afwerking. Het terug bijwerken van deze beschadigingen, hoort niet tot onze werken en is steeds ten laste van de klant. De eventuele beschadiging kan nooit een grond zijn voor het niet betalen van de factuur of een minprijs.
  • Herstellingen aan bestaande systemen verlengen of vernieuwen geenszins de garantie van dit systeem.
  • Indien de schade of slechte werking van het systeem te wijten is aan factoren andere dan het systeem zelf (elektriciteitsnet, batterij, enz…) en/of het probleem niet door onze diensten verholpen kan worden, zullen de verplaatsing en gepresteerde uren steeds gefactureerd worden volgens bovenstaande tarieven.
  • De klant dient er voor te zorgen dat de ruimte waarin gewerkt moet worden vrij en bereikbaar is voor de technieker(s).
Policy + verkoopsvoorwaarden*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Kom langs in een van onze showrooms